• پارچه های لحافی از پیش بریده شده

    آموزش موجود در این مقاله برای کمک به شما در پارچه های لحافی از پیش بریده شده می باشد. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    پارچه های لحافی از پیش بریده شده

    پارچه های لحافی از پیش بریده شده

    هنگامی که از یک لحاف فروشی دیدن می کنید، طیف وسیع و متنوعی از رنگ های پارچه و چاپ های موجود در روی آن شما را وسوسه می کند تا آنها را خریداری کرده و در انبار ذخیره کنید. یکی از تبلیغاتی که مطمئنا توجه شما را به خود جلب می کند، تصویری از پارچه های از قبل برش خورده در اندازه و شکل های مختلف است.
    گروه های دسته بندی پارچه های از پیش بریده شده، چند قطعه را در خط پارچه ارائه می کنند و شما می توانید از هر کدام آنها نمونه برداری کنید. یکی از راه های آسان برای بدست آوردن انواع پارچه در یک سایز، آماده برای دوخت فوری یا برش در اندازه و شکل های دیگر، خرید پارچه های از پیش بریده شده است.
    هشدار: خرید پارچه های از پیش بریده شده ممکن است ایجاد وابستگی کند. حتما قبل خرید هزینه پارچه های از پیش بریده شده را با قیمت خود توپ پارچه، مقدار پارچه مورد نیاز و اندازه برش ها مقایسه کنید.

    index 3

    گردآوری :

    اگر در هماهنگی پارچه ها تردید دارید، خریدن پارچه های از پیش بریده شده می تواند این مشکل را حل کند. زیرا از قبل برای هماهنگی کنار هم ساخته شده اند. گروه های چاپی معمولا توسط یک طراح و در رنگ های مشابه هستند. گاهی اوقات مجموعه های پارچه با تم کودکانه و یا تم پارچه دوران جنگ داخلی طراحی می شود. همچنین ممکن است پارچه ها توسط الگو گرفتن از رنگ های طبیعی موجود در طبیعت مثل رنگ های رنگین کمان و یا تک رنگ طراحی شوند.

    اندازه قطعات برش:

    قطعات از پیش برش داده شده ی زیادی وجود دارد. اینجا لیستی از سایزهای متداول آمده است. توجه کنید که آنها می توانند در نام و سایز و برند متفاوت باشند و همه ی شرکتها، تمام اندازه ها را عرضه نمی کنند. برخی از شرکت ها لبه های پارچه را زیگزاگ و برخی دیگر صاف برش می دهند.

    اندازه یک هشتم پارچه 36*45 : 11اینچ * 18 اینچ

    اندازه یک چهارم یک پارچه 45*36: 18*22 که می تواند بزرگتر از این سایز نیز استفاده شود. تکه هایی که خارج از این شکل برش داده می شوند از یک سایز استاندارد تبعیت می کنند که یک چهارم آن 9*45 است.

    Charm pack: مربع های 5* 5 است. و تعداد آن به تعداد پارچه ها در خط پارچه بستگی دارد.

    Twice the charm: نوارهایی با سایز 5 برابر نصف تکه پارچه * 22

    Dessert roll: نوارهایی با سایز 5*45

    Honey bon: نوارهایی با سایز نصف *45

    Jelly Roll: نوارهایی با سایز دو برابر نصف * 45

    Layer Cake: مربع های 10*10

    Turnover: شامل 6 مثلث

    Half Yards: نصف یک یارد شامل تکه هایی که می تواند 18*45 باشد یا 22*36

    یک یارد: 36*45
    اندازه های یک چهارم یارد، یک دوم یا نصف یارد و یک یارد می تواند به صورت جداگانه فروخته شود و یا در سایزهای هماهنگ دیگر دسته بندی می شود.
    فروشگاه های زیادی بسته های پارچه از پیش تهیه شده را از کارخانه خریداری می کنند اما برخی ترجیح می دهند طبق دسته بندی دلخواه برش دهند. علاوه بر اندازه های برش لیست شده در بالا، می توانید برش کیف های دستی و غیره را نیز در نظر بگیرید.
    وقتی شما قطعات از پیش بریده شده را می خرید، حتما به برچسب آنها دقت کنید تا بدانید دقیقا چند قطعه پارچه خیاطی دریافت می کنید و اینکه آیا برای انجام کار شما کافی هست یا نه. همچنین توجه کنید به اینکه چه تعداد از هر طرح و رنگ پارچه در بسته دریافت می کنید.

    CB 2721 precutsShop Tile1b
    همچنین بخوانید:

    برش سریع و فوری:

    تمام اشکال و اندازه پارچه ی از پیش بریده شده، بسته به طرحی که قصد ایجاد آنرا دارید، می توانند به سایزهای دیگر هم برش داده می شود.

    برش ها:

    اگر به دنبال ساخت اشکال مختلف مثل خرگوش، خرس، قطار، سیب و دیگر اشکال رایج برای تکه های طرح تان هستید، از اشکال پیشنهادی استفاده کنید که معمولا با یک تعداد تکه های مشخصی بسته بندی می شوند. تولید این اشکال و برش آنها باعث کاهش کسالت و خسته کنندگی کار می شود.
    برخی شرکت ها برش های مورد نظر را بر روی صفحه ذوب سوار می کنند تا از طریق اتو کردن، آنها را به قطعه اصلی منتقل کنند. برخی از اشکال نیز که قابلیت اتصال به صفحه ذوب را ندارند، از جمله ساتن، توسط دست در محل مورد نظر دوخته می شوند.
    بایستی از کافی بودن تعداد تکه های خریداری شده برای طرح مورد نظر اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید یک در میان یک طرح چاپی و رنگی درخواست داده و آنرا استفاده کنید.

    lighter

    مدل های الگو:

    کتاب ها و الگوهای زیادی برای استفاده از پارچه های از پیش بریده شده در همه سایزها به صورت اختصاصی وجود دارند. برخی از آنها توسط نویسندگان مستقل و برخی دیگر توسط شرکت های فروش پارچه تالیف شده اند. همچنین می توانید از طریق جستجوی آنلاین در اینترنت به الگوهای رایگان در یک سایز از پیش بریده شده دسترسی داشته باشید.

    امیدواریم با خواندن این آموزش مهارت های لازم رو در زمینه پارچه های لحافی از پیش بریده شده کسب کرده باشید.

    با آموزشگاه خیاطی ایده تماس بگیرید

    ما پاسخگوی تمام سوالات شما هستیم کارشناسان ما شما را به بهترین روش راهنمایی می کنند
    آموزشگاه خیاطی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    0 پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − 10 =