• منابع پارچه غیرمعمول در خیاطی

    آموزش موجود در این مقاله برای کمک به شما درمنابع پارچه غیرمعمول در خیاطی می باشد. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    پارچه

    منابع پارچه غیرمعمول در خیاطی

    همانطور که همه ما دوست داریم به مغازه پارچه فروشی برویم، منابع دیگری برای پارچه و خلاقیت وجود دارد. کمی به اطراف خود در خانه، و یا فروشگاه لوازم دست دوم نگاه کنید. شانس های خوبی برای یافتن خریدهای خوب خواهید دید.

    پولیور:

    اگر پولیوری خریدید که هیچوقت نپوشیده اید، آنرا برای استفاده بهتر در کاری دیگر کنار بگذارید. پولیورها برای نمدمالی خوب هستند، که پارچه را برای افزودن به بدن فشرده می کند.
    دوختن آن ها که هر دوختی را شامل می شود و ویژگی های پولیورها (یقه، سرآستین، و غیره) در کار جدیدتان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نیاز به اضافه کردن دارید، لایه زیرین را با رابط مخلوط کنید.

    8760998 1665 b 274868419 1
    زیر بشقابی

    زیربشقابی:

    زیربشقابی ها برای کارهای زیادی غیر از زیربشقاب شما بودن کاربرد دارند. با بریدن لبه ها و اغلب پشت و رو کردن شان، برای کیف پول و کیف دستی بسیار خوب هستند و در چند دقیقه دوخته می شوند. پارچه را بشویید تا بعدا تغییر رنگ ندهد.

    همچنین بخوانید:

    حوله ها:

    نیاز به حوله ساحلی یا کت تابستانه برای استخر رفتن دارید؟ حوله استخر پارسال تان را نگاه کنید و آنرا برش دهید. حوله ها نسبت به خرید پارچه حوله ای می توانند کم هزینه تر باشند، آن هایی که از قبل شسته شده اند نرم و بدون آبرفت هستند.

    فرمت جدید تصویر بلاگ 96 6
    index 4

    رومیزی ها:

    براحتی می توانند تبدیل به زیربشقابی و دستمال سفره شوند، حتی پوشاک، رومیزی ها از پارچه های بدون درزگیری تهیه شده اند. همچنین لبه های پایانی می تواند در جلوگیری از اتلاف وقت موثر باشد. بسیاری از رومیزی ها به طور پیش فرض دربرابر لکه ها مقاومند.

    پرده ها و آویزها:

    اصول اولیه دکوراسیون منزل شامل گستره وسیعی از پارچه می شود. قبل از استفاده مجدد، اگر مدت هاست آنها به پنجره آویخته شده اند، هرگونه آسیب بر اثر آفتاب و بی رنگ شدگی را بررسی کنید.
    پرده
    پارچه جین

    جین:

    علاقه به پارچه جین، و شلوارهای بازیافت شدنی و هرگونه پارچه جین طبیعی است. چه آن جنس کلا نخ نما شده باشد یا نو باشد، هر تکه پارچه جین می تواند مانند دیگر پارچه ها استفاده متفاوتی  داشته باشد.
    استفاده از دوخت اصلی، چاک زیپ دار، کمربند، جیب یا موارد جدید در لباس جدیدتان آنرا نو می کند. جین ها بسیار نخ نما می شوند، پس از آن برای انتهای لبه ها به نفع خود استفاده کنید.

    روتختی:

    بالش ها و ملحفه ها برای تبدیل شدن به پارچه بسیار خوب و بزرگ و بدون دوخت هستند. بعضی لحاف دوزها از ملحفه برای پشتی و تکیه گاه استفاده می کنند چراکه نیاز به تکه شدن ندارد، اما بافت مستحکم می تواند برای لحاف دوختن سخت تر باشد. بالش های طرح دار برای کت ها و ژاکت های زمستانی بسیار مناسبند.

    رو تختی
    همچنین بخوانید:
    کراوات

    کراوات:

    کراوات های قدیمی منبع عالی سیلک هستند. آنها را باز کنید و از نوارهای برش خورده برای مغزی دوزی و نواردوزی استفاده کنید. خطوط اتصال را برای لبه آستین های کت، و دیگر جاهایی که اتصال محکم و صاف برای ثابت ماندن نیاز است استفاده کنید.

    قسمت های اضافی:

    قبل از اینکه هرچیزی را دور بیندازید، بررسی کنید که کدام قسمت ها دوباره می توانند استفاده شوند. شاید یک زیپ بزرگ، دکمه های خوب، بندی زیبا یا تزئین زیبایی وجود داشته باشد.
    وقتی مشغول تماشای تلویزیون هستید، با دقت تکه های بدرد بخور را برای استفاده در کار جدید برش بزنید. در بسیاری موارد، باقیمانده لباس می تواند باعث به وجود آمدن پارچه جدید برای کاری کاملا جدید و متفاوت شود.

    مغازه دست دو فروشی:

    اگر به خرید لوازم دست دوم اشتیاق دارید، این نکات را برای خرید بهتر مد نظر قرار دهید:
    *اگر قرار است از آن تکه برای استفاده مجدد بهره ببرید از تکه های بزرگ خریداری کنید. هرچه اندازه بزرگتر باشد، پارچه کاربردی تری خواهد بود.
    * بریدگی ها، لکه ها و چاک ها را مد نظر قرار دهید، می توانید دور آنها را بچینید، یا اینکه آنها در وسط کار جدیدتان قرار می گیرند؟ می توان آنها را ثابت کرد یا آنها را پوشاند؟ سوراخ های بید تا زمانیکه پارچه مالیده شود خود را نشان نمی دهند، آنها در روند منقبض شدن خود را جمع می کنند.
    *بدنبال تخفیف های خوب ، یا روی علامت های خاص یا مجموعه ای از انواع پارچه بگردید. بیشتر مغازه های دست دوم فروشی بعضی فروش ها را هرروزه دارند. در لیست ارسال ایمیل های فروشگاه نام نویسی کنید تا از رویدادهای خاص باخبر شوید.

    آموزشگاه خیاطی ایده موفق به اخذ گواهینامه الگوی کت و شلوار ترک و لباس مجلسی زیر نظر استادان خانم آیفر بایرام و آقای سلیمان گوینچ از کشور ترکیه شده است.

    *وقتی فروشگاه تخفیف های بزرگی زده از آن خرید کنید (هرچیزی که بتوانید در کیسه خریدتان بگذارید می ارزد)، یا وقتی وسایل بر اساس وزن شان تخفیف خورده اند. این راهی فوق العاده برای هدر ندادن پول است.
    *خارج از فصل برای خرید بهتر اقدام کنید. هیچ فروشگاهی نمی خواهد لباس پشمی یا ژاکت را در  تابستان توی مغازه نگه دارد.
    *به دنبال طراح و پوشاک گران برچسب خورده با جزئیات نوشته بر آن بگردید. حتی اگر جنس را نخرید، می توانید از ایده های آن برای پروژه های دوخت خود استفاده کنید.
    *سازمان های خیاطی را برای الگو، دکمه و نقش ها بررسی کنید. برای اضافه کردن به اندوخته هایتان. بررسی کنید تا اطمینان یابید که همه قسمت ها و تکه ها اگر در پروژه بعد به آن ها نیاز داشتید آنجا هستند.

    امیدواریم با خواندن این آموزش مهارت های لازم رو در زمینه منابع پارچه غیرمعمول در خیاطی کسب کرده باشید.

    با آموزشگاه خیاطی ایده تماس بگیرید

    ما پاسخگوی تمام سوالات شما هستیم کارشناسان ما شما را به بهترین روش راهنمایی می کنند
    آموزشگاه خیاطی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    10 − 10 =