77 / 100
  • همانطور که میدانید سالنهای مد زیبایی کشورهای اروپایی هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ آن سال انتخاب میکنند و تمام زیورآلات و لباس و حتی کفش و کیف به رنگ مد سال جدید در می آید. این رنگ مد سال برای ما ایرانیان نیز جذابیت دارد و مخصوصا لباس ها و مانتو و شلوار های تمام مغازه ها نزدیک ورود به سال جدید به آن رنگ تغییر میکند. نگاهی به به ویترین مغازه ها بیاندازید و رنگ مد سال 1402 را ببینید یا در ادامه مقاله با آموزشگاه خیاطی ایده همراه باشید تا به شما از رنگ سال 1402 بگوییم:

    رنگ مد سال 1402

    سال جدید را با رنگ قرمز ملایم و سرخابی شروع کنید. رنگی شاد و البته ملایم

    رنگ مد لباس در سال 1403

    رنگ مد لباس در سال 1402

    هنگام تعیین رنگ سال، نه تنها از طبیعت، بلکه از واقعیت اطراف نیز الهام می گیرند آنها خلق و خوی مردم را ارزیابی می کنند، نمایش های مد را دنبال می کنند و ترجیحات طراحان و مشتریان آنها را تجزیه و تحلیل می کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که مدت ها قبل از اعلام رنگ اصلی سال 2023، طراحان قبلاً از آن در مجموعه های بهار و تابستان 2023 خود استفاده کردند.

    رنگ مد لباس در سال 1403

    اگر به کلکسیون دوره های آموزشی خیاطی در آموزشگاه خیاطی ایده نگاهی بیاندازید تمام تلاش ما در این چند ماه باقی مانده آموزش دوخت مانتو و شلوار برای سال 1402 با رنگ مد سال میباشد. که ترکیبی از رنگ ارغوانی و رنگهای مکمل چون آبی روشن و ملایم و یا حتی استفاده از شکوفه های بهاری در شال و یا لبه مانتو هاست.

    رنگ مد لباس در سال 1403

    2

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 10 =