55 / 100
  • آموزشگاه خیاطی ایده برگزار میکند:

    شروع ترم اول نازک دوز (ويژه کارمندان)
    از اول مرداد ۹۶
    از ساعت ۴ تا ۸

    تلفن تماس : 44412840

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    2 پاسخ

    1. باسلام – ی سوال از شما داشتم من از خیلی وقت پیش به خیاطی علاقه داشتم هیچ وقت کلاس نرفتم ولی برای خودم و خواهرزاده ام تونستم پیراهن بدوزم از ویدیوهای اموزشی رایگان سایت ها کمک گرفتم الگو کشیدم و دوختم گرچه خیلی به نظرم ابتدایی هست میخوام خیاطی رو از جایی شروع کنم نمیخوام خیلی زمان ببره دنبال طراحی و دوخت لباس مجلسی به روش بدون الگو وحجم سازی هستم عاشق طراحی هستم و همچنین طراحی پارچه رو هم دوست دارم ولی به خیاطی کردن و دوخت هم علاقه دارم به نظرم کارسختی نمیاد ولی دنبال ی دوره کوتاه مدت هستم که تمام موارد بالا رو در خودش بتونه جا بده از شما راهنمایی میخواستم . کدوم دوره رو به نظر شما میتونم شرکت کنم ؟ ممنون

      1. سلام خیلی ممنون از اینکه سایت ما رو انتخاب کردید .
        اولاً بخاطر پشتکار شما بهتون تبریک میگم و برای شما آرزوی موفقیتهای بیشتر در خیاطی رو دارم.
        تصور کنید که مثلاً ده سال هست که مشغول خیاطی کردن هستید . آیا اگر از ابتدا خیاطی رو اصولی یاد می گرفتید در طی این ده سال ماحصل بهتری نداشتید؟
        درست هست که خیاطی بدون الگو در ابتدا ساده تر به نظر می رسه ولی در طی سالیان قطعاً فشار زیادی به شما وارد می کنه و حتماً ضریب خطای شما بالاتر هست .
        روش خیاطی بدون الگو مثل نواختن موسیقی بدون یادگیری نت هست . درسته که بدون یادگیری نت هم میشه موسیقی نواخت ولی اینکار حرفه ای نیست و شما رو از خیلی مسیرهای پیش روتون باز نگه می داره.
        من روش مولر رو پیشنهاد می کنم این روش خیلی خوب جواب داده و هر روز داره بیشتر از قبل پیشرفت می کنه.
        اما طراحی پارچه رشته ای متفاوت هست و دوره متفاوت خودش رو داره.
        در مجموع اگر بخواید همه ی اینها رو با هم در کمترین زمان یاد بگیرید شاید مجبور باشید دوره های خصوصی شرکت کنید . من پیشنهاد می کنم با آموزشگاه تماس بگیرد و از کارشناسان ما در آموزشگاه بیشتر توضیح بخواید اونها با روی باز بهتون پاسخ میدن و به درستی راهنمایی تون می کنن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج − 5 =